Wil je een hogere conversie en meer verkopen?

Inzichten en data: Het begin van online succes

Ieder mens en iedere onderneming is uniek, met eigen vraagstukken en uitdagingen. Zodra je contact met ons opneemt verdiepen wij onszelf in de specifieke omstandigheden van JOUW onderneming. Op basis van een 1 op 1 gesprek achterhalen we gezamenlijk wie jouw klanten en hun bijbehorende pijnpunten zijn. Vervolgens koppelen we die pijnpunten naar jullie unieke oplossing. Door te ontdekken wat jullie “verhaal” is, kunnen we gezamenlijk jouw doelstellingen behalen en je bedrijf (online) laten groeien.

Customer Journey mapping

Om een goede website of webshop te ontwikkelen is het van belang goed in kaart te brengen welke stappen jouw potentiële klanten doorlopen voor, tijdens en na het bezoeken van jouw website of webshop. Vanaf de bewustwording van je product tot het punt dat klanten je aanbevelen aan anderen. Wij helpen je snel en eenvoudig om de meest belangrijke routes van je website in kaart te brengen.

Klant profielen

Online klantprofielen opstellen

Op basis van de MBTI methode maken we inzichtelijk welke 4 verschillende “type” bezoekers je website of webshop heeft. Deze types bezoekers bepalen de vorm, fysieke plaats en uitwerking van de content op je website. Door het design en de content te ontwikkelen aan de hand van het verschil in gedrag tussen jouw specifieke klanttypes, draait jouw website of webshop niet alleen efficiënt maar ook doeltreffend. Op deze manier maken we de verschillende mogelijke conversiepaden inzichtelijk en optimaliseren we de content en het design per bezoekersprofiel. Op deze manier werken User Interface (UI) en User Experience (UX) naadloos samen om jouw doelstellingen op een ‘slimme’ manier te behalen.

Doelstellingen bepalen

Door je doelstellingen op een effectieve manier te formuleren, maken we het succes van je website of webshop niet alleen inzichtelijk, maar ook realistisch. Naast algemene doelstellingen, is het van groot belang om je de doelstellingen die betrekking hebben tot je producten en diensten inzichtelijk en haalbaar te maken. Daarom maken we deze doelstellingen exact meetbaar door ze te vertalen naar Marketing Qualified leads (MQL) en Sales Qualified Leads (SQL). Deze inzichten zorgen voor de juiste call to actions en bijbehorende content op de juiste plaatsen binnen je funnel.

Marketing investering

Weet jij precies wat een klik, e-mailadres, download, bezoeker, deelnemer of advertentie mag kosten? Wij brengen elk onderdeel van de leadgeneratie en funnelbouw, realistisch en efficiënt in beeld. Door je kosten secuur te berekenen weten we voor elke stap in de funnel hoeveel het mag kosten om op een rendabele manier van prospect naar klant te reizen. Hierdoor maken wij de funnel meetbaar, realistisch en doeltreffend!

Projecten waar wij trots op zijn

Hoe wij je helpen dit voor elkaar te krijgen

Klik & Steen kantoor

Onderzoek

Je hoeft niet alles vooraf uitgedacht te hebben. Laat ons met je mee denken en maak gebruik van de ervaringen van onze voorgaande klanten.

Korte lijnen

Onze specialisten op het gebied van web development en online marketing zijn altijd beschikbaar via korte lijnen! Wij maken namelijk geen gebruik van keuzemenu’s of ticketsystemen. Als je ons nodig hebt, dan staan we voor je klaar.

Uitdaging

In dit digitale tijdperk is alles mogelijk. Samen vinden we voor jou de beste en meest efficiënte oplossing. Waar mogelijk met bestaande middelen zodat we zo min mogelijk “onnodig” werk verrichten maar ons kunnen focussen op wat jou uniek maakt.

You're in good company

Bardahl logo
Venn hypotheken
Insights logo
Philips logo
Stimulansz logo
Nederlands debat instituut logo